wtorek, 23 lutego 2016

Krakowska Fundacja Rottka

Witamy na liście. Krakowska Fundacja Rottka (nie mylić z Pomorską Fundacją Rottka)
Za mrożące krew w żyłach opisy działalności Krakowskiej Rottki na blogu Czarnego Psa? Nie.
Za wyłudzenie/kradzież 4 psów? Poniekąd, ale nie.
Za wykorzystanie Pani Elżbiety Chromińskiej, podobnież znanego działacza pewnego schroniska, do lewych adopcji? Nie.
Za wirtualne uśmiercenie psa, byle przekręt nie wyszedł na jaw? Nie.
Za stworzenie sieci kłamstw i manipulacji? E.
Za odmowę jakichkolwiek wyjaśnień dot. uprowadzonych psów? E.
Za ukrywanie się za prawniczą kotarą i zmową milczenia? Nie.

Na Czarną Listę trafiacie, za to, że zadałem jedno pytanie na waszej stronie a wy mnie zablokowaliście. "Czy ta suczka, Jota, nadal jest u Was?". Rozumiem, że żyjąc w świecie psychotropów i schizofrenicznych wizji czasem ciężko znaleźć odpowiedź na tak proste pytanie. Cóż, trzeba było się skonsultować z kimś normalnym.
Zresztą, poczytajcie sami:
http://www.rottka.pl/blog/?p=87
http://www.rottka.pl/blog/?p=103
http://www.rottka.pl/blog/?p=105
http://www.rottka.pl/blog/?p=107
http://czarnypies.blogujaca.pl/
https://www.facebook.com/events/1661569210777672/?ref=ts&fref=ts
Organizacje Ochrony Zwierząt działają dzięki wsparciu ludzi dobrej woli, ludzi z ogromnym sercem dla zwierząt. To smutne, że czasem dają się nabrać i finansują coś zupełnie innego. Linki powyżej powinny to wyjaśnić.
Numer 2. na Czarnej Liście Organizacji Prozwierzęcych: Krakowska Fundacja Rottka razem z Panią Prezes Agnieszką Pawlicką. Prosimy o zwrot psów, w posiadanie których weszliście bezprawnie i zmianę zajęcia. Ponoć w nieruchomościach nieźle wam idzie, w piłce nożnej nieco gorzej...
[jeżeli w powyższym jest jakaś nieścisłość/błąd proszę o info]

7 komentarzy:

  1. Agnieszka Pawlicka to oszustka na wielką skale niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wyrok prawomocny na 20 000 zł, fundacja wynajmowała dom ode mnie i uciekła pozostawiając zniszczenia i nieopłacone rachunki. Szczegóły na priv: jacek@123plywamy.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Jacku to chyba moja firma wyprowadzała od pana z domu tą oszustkę , wówczas jeszcze nie wiedzieliśmy że to oszustka . Nam też nie zapłaciła za usługę, sprawę wygrałam mimo iż trwało to długo gdyż była osadzona i non stop przed sprawą żele się czuła. 24.09.2021 mam z nią kolejną sprawę gdyż odwołała się od wyroku , mimo iż w sądzie w Grodzisku się przyznała.

      Usuń
  3. Byłam w tej fundacji jako pomoc bo znalazłam ogłoszenie w necie.Jeden z psow mnie tak pogryzł że mam blizny do końca życia a pytałam tej pani o kaganiec to powiedziała ze mam nie zakładać.Ta pani po wezwaniu policji udawala ze bylam przeszkolona itd.i prosila zebym podpisala dokumenty o szkoleniu bo mi nie zapłaci.I nie zapłaciła.Mam dokumenty i zdjecia ran oraz z miejsca gdzie bylam i oczywiście dokumenty ze szpitala.Nawet nie przeprosiła.Mam wiele lat na sądzenie sie w tej sprawie.będe pisać na wielu blogach ta historie.Niech ludzie poznają kim jest ta z pozoru dobra osoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszka Pawlicka to niskiej klasy bezczelna oszustka, w końcu karma ją dopadnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze jest to że ona przed sądem robi z siebie psychicznie chorą .

    OdpowiedzUsuń